!0 КЛАС

Ф.ДОСТОЄВСЬКИЙ "ЗЛОЧИН І КАРА"

ПРОЧИТАТИ РОМАН, СКЛАСТИ СЮЖЕТНИЙ ЛАНЦЮЖОК, ДАТИ ХАРАКТЕРИСТИКУ ГЕРОЯМ, ВИЗНАЧИТИ ПРОБЛЕМАТИКУ, ІДЕЇ ТВОРУ














МОЖНА НЕ ФАРБУВАТИ

Тест за змістом роману Ф.М. Достоєвського «Злочин і кара» 

 Закінчите пропозиції, вибравши правильний варіант відповіді.
1. Родіон Романович Раскольников постає перед нами в романі як колишнього студента
А. університету юридичного факультету.
Б. університету філософського факультету.
В. університету факультету словесності.
Г. духовної семінарії.

2. З Семеном Захаричев Мармеладовим Раскольников познайомився
А. в буфеті.
Б. в церкві.
В. на похоронах його дружини.
Г. на вулиці.

3. Дуня, сестра Раскольникова, працювала в будинку Свидригайлових
А. кухарем.
Б. нянею.
В. економкою.
 Г. гувернанткою.

4. Раскольников вбив Лизавету через те, що вона
А. викликала в нього відразу.
Б. не любили його сестру.
В. виявилася свідком іншого вбивства.
 Г. не повернула йому картковий борг.

5. Образ замученої коні зі сну Раскольникова перегукується з образом
А. вбитої ним старої лихварки.
Б. вмираючої Катерини Іванівни.
В. доведеної до відчаю Пульхерии Олександрівни Раскольниковой.
Г. померлої дружини Свидригайлова Марфи Петрівни.

6. В газеті «Періодична мова»
А. був надрукований роман Ф.М. Достоєвського «Принижені і ображені».
Б. була надрукована стаття Раскольникова «Про злочин».
В. була надрукована замітка Разумихина «Про справжню любов».
 Г. було надруковано урочисте звернення імператора до петербуржцям.

 7. Під час першої зустрічі з Сонею Раскольников попросив її прочитати йому біблійну легенду про
А. Давида і Голіафа.
Б. великий потоп.
В. воскресіння Лазаря.
Г. створення світу.

8. Відповідно до теорії Лужина,
А. одружитися потрібно в похилому віці.
Б. все люди діляться на два сорти: розумних і дурних.
В. геть усе засновано на особистому інтересі.
Г. головне в житті людини - любов і милосердя.

9. У кінці роману Свидригайлов
А. одружився на Соні Мармеладової.
Б. помер від важкої хвороби.
В. поїхав в Америку.
Г. застрелився з револьвера.

10. За свій злочин Раскольников був
А. засуджений до смертної кари.
Б. засуджений на 8 років каторжних робіт в Сибіру.
В. засланий на острів Сахалін.
Г. підданий 150 ударів батогом на Двірцевій площі.

11.. Відповідно до теорії Раскольникова,
А. все люди діляться на звичайних (1 розряд) і незвичайних (2 розряд).
Б. звичайні люди скоюють злочини.
В. все люди мають право вчиняти злочини.
Г. звичайні люди не мають право вчиняти злочини; вони повинні лише зберігати мир і примножувати його чисельно.
Д. люди 2 розряду рухають світ і ведуть його до мети, тому мають право на «кров по совісті», якщо це необхідно для досягнення мети.

12.. З першого розділу роману ми дізнаємося, що головний герой Родіон Романович Раскольников
А. був палко закоханий в дочку колишнього титулярного радника.
Б. часто відвідував розпивочні.
В. жив у найманій тісній комірчині під покрівлею п'ятиповерхового будинку.
Г. був стрункий і гарний на вроду.
Д. заборгував квартирної господині і боявся зустрічі з нею.
Е виручив у старої лихварки чотири рубля за старі батьківські срібний годинник.

Тестові завдання ( 1 варіант)
 1. Який сон приснився Раскольникову перед вбивством?
 а) сон про коня; б) Соня Мармеладова; в) його майбутнє
 2. Чию розмову про «аморальну арифметику» випадково почув Раскольников?
 а) студента і купця; б) студента і офіцера; в) студента й жебрака.
 3. Для чого насправді Раскольников пішов на злочин?
 а) матеріально збагатитись;  б) віддати гроші своїй матері; в) для перевірки своєї «теорії»
  4. Хто, крім убитої Альони Іванівни та її сестри, постраждав від Раскольникова?
 а) Соня; б) робітник Миколка; в) Катерина Іванівна
  5. Після якої трагічної події Раскольников познайомився з Сонею?
 а) смерть Катерини Іванівни;  б) смерть Альони Іванівни;
 в) смерть Семена Мармеладова
  6. Хто забезпечив матеріальне майбутнє дітей Катерини Іванівни?
 а) Лужин; б) Раскольников; в) Свидригайлов
  7. Що допомогло Порфирію Петровичу відразу зрозуміти, що вбивця Раскольников?
 а) газетна стаття, що написав Раскольников; б) щиросердне зізнання;
 в) розмова з Разуміхіним
  8. Яку біблійну притчу читала Соня Мармеладова Раскольникову?
 а) притчу про сіяча;  б) притчу про воскресіння Лазаря;  в) притчу про блудного сина
  9. На яку жертву пішла Соня заради Раскольникова?
 а) віддала всі свої заощадження;
 б) стала повією;
 в) поїхала за ним на каторгу
  10. За кого вийшла заміж сестра Раскольникова Дуня?
 а) Разуміхін; б) Свідригайлов; в) Лужин
  11. Який сон став поштовхом до щирого каяття Родіона?
 а) сон про моравицю, що насувається з Азії;
 б) сон про коня;
 в) сон про Альону Іванівну 
 12. Які слова підкреслюють каяття Раскольникова, коли взяв до рук Євангеліє?
 а) «Я щиро каюсь»;
 б) «Хіба можуть тепер її переконання не бути моїми переконаннями…»;
 в) «Моя теорія згубна»
Тестові завдання ( 2 варіант)
1.Події роману охоплюють:         
 а) десять днів;  б) один рік; в) два тижні.
2. Головна ідея «філософії» героя:
а) стати багатієм; б) стати  сильною особистістю;
в) помститися «господарям» життя.
3. Головні риси характеру титулярного радника Мармеладова:
а) слабка воля і небажання дивитися у вічі життя;
б) рішучість і одержимість;
в) хитрість і корисливість.
4. Єдина сімейна цінність Раскольникова: 
а) родовий маєток; б) годинник батька; в) срібний портсигар,
5. Сон Раскольникова символізує:    
а) порушення психічного стану; б) злиденність долі,
в) готовність до бунту та захисту «знедолених».
6. «Страждання прийняти і очистити себе ним, от що потрібно!», - пропонує Раскольникову:  
а) Разуміхін;  б) Порфирій Петрович;  в) Соня Мармеладова,
7. Житло Раскольникова швидше скидалося на:
а) шафу; б)труну;  в) склеп.                                                                         
8. Вбивство лихварки ускладнюється:  
а) самозахистом лихварки;  б) приходом сестри Лизавети; в)  приходом сусіда.
9. Остання крапля, що переповнила «чашу терпіння» і вагань Раскольникова щодо «сумнівного діла»  (злочину):       
а) лист від матері; б) зустріч з Мармеладовим; в)  сон Родіона.  
10. «… одне нікчемне життя, з одного боку, а з другого – тисячі життів, урятованих від злиднів, загибелі,  хвороб. Убий її і візьми її гроші, щоб з їхньою допомогою присвятити потім себе служінню людству», така «арифметика»:                                    
а) офіцера з трактиру; б) Разуміхіна; в) Раскольникова.                          
11. У скоєному злочині Раскольников зізнається:
а) сестрі Дуні і матері; б) Соні Мармеладовій; в) другу Разуміхіну.
12. Кого за «теорією» Раскольникова можна вважати «надзвичайними»  людьми?

а) Свидригайлова, Лужина; б) усіх, хто може коїти злочини; в) багатих людей.


Визначити біблійні мотиви роману "Злочин і кара";

скласти самостійно вправу "Так чи Ні"за характеристикою Родіона Раскольникова та Соні Мармеладової


16 березня 2020 р. (виконати до 25 березня)

Поезія модернізму. Шарль Бодлер "Квіти зла" Волт Вітмен"Листя трави" (завдання за 2 уроки)



Завдання1: переглянути відео. скласти анкету одного із авторів (за вибором).

Завдання 2: виконати тестові завдання:

 Шарль  Бодлер. Тести
1.  Видана підпільно збірка Шарля Бодлера, до якої увійшли «заборонені» вірші, вилучені зі збірки «Квіти зла», мала назву:
1) «Заборонене»
2) «Уламки»
3) «Вибране»
4) «Квіти добра»
2. Поет, як альбатрос — володар гроз та грому,Глузує з блискавиць, жадає висоти,Та, вигнаний з небес, на падолі земномуКрилатий велетень не має змоги йти (Пер. Д. Павличка).Подані рядки взято з вірша Шарля Бодлера
1) «Гімн красі»
2) «Відповідності»
3) «Альбатрос»
 4) «Вечорова гармонія»
3. Шарль Бодлер відкрив «закон», який вплинув на розвиток модернізму —
1) закон уяви
2) закон відповідностей
 3) закон краси
4) закон діалектики
4. Образом-символом митця в поезії Бодлера є птах
1) буревісник
2) чайка
3) альбатрос
4) фрегат
5. Центральним у книзі Бодлера «Квіти зла» є цикл
1) «Паризькі картини»
2) «Сплін і ідеал»
30« Бунт»
4) «Квіти зла»
6. Природа — храм живий, де символів лісиСпостерігають нас і наші всі маршрути;Ми в ньому ходимо, й не раз вдається чутиПідмурків та колон неясні голоси (Пер. Д. Павличка).Подані поетичні рядки взято з вірша Шарля Бодлера
1) «Вечорова гармонія»
2) "Відповідності"
30 «Альбатрос»
4) «Гімн красі»
7. Основний пункт Бодлерівської естетичної програми, сформульований ним у передмові до книги «Квіти зла»
1) видобування краси зі зла 
2) встановлення відповідностей між природою і людьми
3) протиставлення Творця і Сатани
4) доведення рівності всіх людей
8. Проблему «поет і натовп» порушено в поезії Шарля Бодлера
1) «Вечорова гармонія»
2) «Альбатрос»
3) «Відповідності»
40 «Гімн красі»
9. Утіленням Зла у книзі Шарля Бодлера «Квіти зла» є поетичний образ
1) смерті
2) диявола
3) спліну
4) ідеалу
10. Творчість Бодлера належить до…
1) імпресіонізму
2) раннього романтизму;
3) символізму;
4) переходу від романтизму до символізму.
11. За Бодлером краса
1) це істина і добро у світі
2) це вищий сенс прекрасного у світі
3) знаходиться поза межами морального
4) це людяність і любов
12. Позначте, який засіб художньої виразності покладено в основу вірша “Альбатрос”
1) алітерація
2) асонанс
3) антитеза
4) анафора

Завдання 3: проаналізувати вірш "Альбатрос" Ш. Бодлера, "О капітане! Мій капітане!" В. Вітмена, склавши анкету поетичного твору

6 квітня 2020 р.(виконати до 13 квітня)
Тема: Поль Верлен "Осіння пісня", "Поетичне мистецтво"

Переглянуши ментальну карту та відеоурок за творчістю П.Верлена, створити паспорт (анкету ) поетичного твору






13 квітня 2020 р. (виконати до 27 квітня)
Тема: Артюр Рембо. "Пяний корабель", "Голосівки", "Відчуття"

Завдання: переглянувши відео, опрацювавши матеріал, поданий нижче,створити ментальну карту "Лірика Рембо"






:В історії французької поезії Рембо займає виняткове місце. Він творив в момент, коли завдання зруйнувати старий світ в ім’я зовсім нового суспільства ставало найголовнішим. 
 А. Рембо прожив зовсім мало - 37 років. Писав - тільки чотири з них. «П'яний корабель» був створений А. Рембо в 16 років.
16 років… Що це за вік? Про що мріє молода людина в 16?
В. Сухомлинський писав: «У 16 років, озирнувшись назад, ти вже повинен побачити плоди своєї праці, зробити перший підсумок свого життя».
 Давайте звернемось до життєвих фактів А. Рембо, щоб зрозуміти, чи дійсно він у своєму «П'яному кораблі»  зміг передбачити своє майбутнє.
 Все в Рембо було не так, як у людей . Надзвичайно раннє розкриття таланту: всі «три періоди» творчості були пройдені ним і закінчені в інтервалі між п’ятнадцятьма і дев’ятнадцятьма роками. Юний поет сподівався зробити зі своєї поезії знаряддя для стрімкої зміни світу. Та швидко настало розчарування, залишалась тільки надія хоч самому прорватись «крізь пекло».
Рембо став великим поетом тяжкою ціною. Ще до народження йому було приготовлено тяжке життя. Він був дитиною нещасливого шлюбу. Його батько, капітан Фредерик Рембо, з користі одружився на Віталі Кюиф, дівчині з багатої сільської родини, вони мали будинок в Шарневілі і землю поблизу. Хоча в шлюбі народилося п’ятеро дітей, четверо з яких вижило, батько ніколи не жив вдома, і діти майже не бачили його. Мати займалася деспотичним вихованням дітей і керувала будинком.
 Жан-Нікола-Артюр Рембо народився 20 жовтня 1854 р. в провінційному місті Шарлевіль, що на півночі Франції.
Все в будинку підпорядковувалось престижу і поповненню бюджету сім’ї. Найменші ігри дітей несли за собою домашні арешти з сидінням на хлібі з водою. Гнітюча атмосфера, яка панувала в домі, впливала на поета, зробила його похмурим, замкненим та дратівливим. Мати покладала великі сподівання саме на Артюра, він був слухняний, старанний, гарно навчався: він був першим учнем з усіх предметів, переходив з одного класу в інший. Та сподіванням матері не довелося збутися, домашній деспотизм будив протест в душі хлопця, набирала сили відраза і невдоволення матір’ю.
У Рембо був план: вивести суспільство до світлого майбутнього в ролі поета-страждальця та ясновидця, поезія якого переганяє життя і вказує людям шлях до щастя.
Вперше теорія яснобачення почала проявлятися у вірші 1871 р. – «П’яний корабель». Відмічено, що вірш передбачає все подальше життя поета.
Відомий вірш Рембо «П’яний корабель» - це пісня про корабель без керма і вітрил, який носиться по морям, насолоджується своєю волею, вільним бігом та красою пейзажів, які швидко змінюються, можливістю сприймати невідоме:
«Я бачив береги Флориди неземної»
У вірші вражає швидкість зміни кадрів, вміння передавати швидкість руху, образність, лексика, поетичне бачення, метафоричність. Весь вірш - це одна розгорнута метафора, з’являються невимушено різкі слова, інколи переходячи в грубу лексику. Більше всього насторожує відношення зовнішньої активності та закритої від самого поета пасивності.
Один з найдинамічних творів світової поезії, він поетизує ніби випадковий - по волі хвиль - біг корабля. Якщо в цьому забігу поета - корабля є цілісність, то вона заключається ніби в підготовці до іншої, нерозкритої діяльності. В розповіді про переможний вільний біг корабля з’являється песимістичний фон. Таким і був біг корабля Рембо. Одна з причин художньої гармонійності вірша - його правдивість.
Творець  «пісні океану»  не  бачив моря.  Вірш був  написаний в Шарлевілі влітку 1871 року незадовго до переїзду до Парижу.
До цього поет вже намагався втекти з дому, де все йому було ненависним, але юнакові не вистачало грошей для оплати квитка, і молодого бунтаря в 1870 р. прямо з вокзалу повернули додому. Через 10 днів він знову намагався втекти. Голодні дні, скитання наповнили його душу радісним відчуттям свободи, що ми й бачимо в «П’яному кораблі».
В травні 1871 р. Рембо прирахував П. Верлена до числа поетів яснобачення і вп’яте тікає з дому до Парижу, де його чекає П. Верлен. Поки Рембо створював вірш «П’яний корабель», його життєва ситуація стала нестерпною. До кінця 1871 р. поет, який залишався в Шарлевілі, був затравлений деспотизмом  матері. Він мріє влаштуватись звичайним робочим в Шарлевілі навіть за мізерну зарплатню. Мати також хотіла, щоб непокірний син зник з її очей.
Тому Рембо у вересні звернувся з двома листами до П. Верлена, вклавши в них декілька віршів 1871 р., та зізнавшись, що в нього немає коштів для поїздки до Парижу. З листа Верлена вціліла фраза: «Приїздіть, дорогий друже, велична душа, - вас запрошують, вас чекають» 
Рембо приїхав, і привіз з собою новий вірш - «П’яний корабель».
П. Верлен був збентежений і гордий тим, що відкрив генія..Але Рембо продовжує з фанатичним завзяттям розхитування всіх почуттів: він не їсть, багато п’є.
  І тому похмурий, різкий, роздратований, він не зміг вжитися у волелюбній паризькій богемі. Терпіти, на перший погляд, невихованого та задиристого юнака міг один Верлен. Рембо дозволяє собі критикувати поезію Верлена, вони часто сперечаються про кохання. Верлен не міг жити без поезії, а Рембо поезія здавалась цінною, поки вона виконувала поставлені перед нею завдання. 
. Молодшому, який був готовий залишити поезію, старший став зовсім чужим. Рембо розчарувався в ефекті яснобачення, йому не потрібно було приводити в розлад почуття і не потрібне було хмільне життя з Верленом. Друзі їдуть в Бельгію та на довгий час в Лондон. 
         Та внаслідок постійної нестачі грошей, докорів сумління П. Верлена з приводу сварок з дружиною, постійних запоїв, між поетами траплялися сварки. Одна зі сварок 10 липня 1873 р. в Брюсселі закінчилось тим, що не зовсім тверезий Верлен вистрілив з револьвера в Рембо і легко поранив його в руку, за це його засудили до двох років ув’язнення.
 Рембо нічого не залишалося, як повернутися на материну ферму, тут він швидко закінчив невелику книгу, єдину видану за життя поета   «Одне літо в пеклі».
Залишивши плани змінити світ з допомогою поезії яснобачення, Рембо взагалі не збирається повертатися до мистецтва, можливості якого здавались йому збіднілими, цьому слугували і особисті обставини: влітку 1873 р. поезія асоціювалась з неприємним йому    П.Верленом, з п’яними сварками, з тим днем, коли Верлен намагався його вбити. 
 Основна тема вірша - мандри душі особистості у світі своєї уяви та в житті. «П’яний корабель» починається з мотиву пробудження ліричного героя: «Я вирушив туди, куди хотів давно», «Моє пробудження благословили шквали», «Колись глухий,... я за водою плив». Образ корабля, який нарешті позбавився ланцюгів, символічно відображає потяг ліричного героя до пошуку іншого, відмінного від звичайного, світу, а також себе - теж іншого, вільного у своїй фантазії, думках, мріях.
         У центрі - символічний образ людини - корабля, що ототожнюється з самим поетом, який стрімко несеться «без керма і вітрил» по безбережним «морським цвинтарям»  назустріч невідомому, можливо, і власній загибелі. На шляху перед ним виникають дивні пейзажі, встають вигадливі картини, і важко  зрозуміти: реальні вони, чи це тільки плід хворої уяви.
 Я знаю небеса, роздерті блискавками ,
 І смерчі, й течії, і бачив я зірки
 З очима голубів, що мріють вечорами
 І навіть те, чого не бачив рід людський.
Перенасиченість контрастними образами допомагає авторові відобразити складність і багатогранність життя, яким живе душа ліричного героя. Його не лякають шторми й шквали, він ладен загинути, але не відступиться від пошуків таємного змісту буття. Він мріє знайти у стихії життєвих бур і власних почуттів прадавню Європу та незнані острови, куди треба показати шлях іншим.
 Вірш символічно називається «П’яний корабель». У творі неодноразово звучить мотив сп’яніння. З одного боку, це забуття нудної буденності, сірого й нецікавого життя, а з іншого - відчуття припливу нестримної фантазії та енергії. Ліричного героя п'янить розмаїття почуттів, небачені глибини, які несподівано відкрилися йому в його душі та в іншому, тільки йому відомому, вимірі всесвіту. Він закоханий у стихію, відчуває повне злиття з нею, а вона, в свою чергу, викликає в ньому поетичне натхнення, пробуджує творчі сили.
З тих днів купаюсь я в гучній поемі моря,
Таємним сяєвом настояних зірок,
Ковтаю вод блакить, де часом у просторі
Зринає втопленик, який увесь промок.
 На жаль, при відмінних здібностях  А. Рембо, енергії, молодості, здоров’ї він був змушений вести життя бідного волоцюги.
Подорожує він, як правило, весною, коли тепло, і без грошей, пішки. Дивного волоцюгу без документів не дуже хотіли брати на роботу, він викликав підозри у влади Німеччини і Австрії, крім того, ночівля на холоді, відсутність теплого одягу призводили до того, що Рембо хворів, він боявся холодів Європи, яка все більше ставала йому ненависною. А на Схід, який був для нього таким бажаним, без коштів не було можливості вирушити.
Влітку 1876 р., завербувавшись у повстанські війська, Рембо нарешті вирушає на Схід, а звідти був відправлений на Яву, дизертирував звідти  через три тижні і піший повернувся до Шарлевілю. Ще багато разів, гнаний відразою до християнської цивілізації, Рембо йшов з дому, він відчув і страшний холод Альп, був в Олександрії, працював на Кіпрі, але не витримуючи важких умов, хворим повертався додому.
 В творі драматичне напруження поступово зростає. Здолавши небезпечні коловороти, штилі і безліч штормів, ліричний герой досягає апогею у своїх почуттях, які, здається, от-от наблизять його до «таємного смислу». Вражає й гранична щирість, своєрідна сповідальність, з якими поет розповідає про побачене й пережите, пророкуючи свою власну долю.
Я досить сліз пролив. Були жорстокі зорі,
І місяць серце тис, і сонце так пекло!
Украй терпка любов мене п'янила в морі,
О мій розбитий кіль! О зранене крило!
 Але цей злет духу несподівано змінюється буденною картиною, замість безмежного океану - холодна й брудна калюжа, а замість звільненого «п’яного корабля» – «вутлий кораблик», який, пускає в присмерку засмучене хлоп’я. Враз погасли всі зорі, стихли всі шквали й пісні вітрів, настала мертва тиша серед сірих сутінків.
 А.Рембо залишався бути «блудним сином» суспільства, яке він зненавидів і яке від нього відвернулося. Ніхто не допомагав Рембо, і самогубство, а точніше вбивство, продовжувалось.
Нарешті він влаштовується на постійне місце роботи: у нестерпно важких умовах Рембо служить торговельним агентом спочатку в Адені, а потім в Ефіопії. Та життя його таке ж страшне, як і раніше: він відмовляє собі в усьому, живе в антисанітарних умовах, погано їсть, він самотній. До нього доходять вісті про поетичну славу, але це його не цікавить, за цей час ним не написано жодного віршованого рядка.
На весні 1891 р., коли пройшло десять років його життя в Африці, в Рембо проявилась пухлина правого коліна. Він не може ходити, 15 березня 1891 р. не може встати з ліжка. Жахлива подорож та ампутація ноги в Марселі. Але все марно: хвороба - саркома приковує Рембо до ліжка.
Декілька останніх місяців страждань постійно поряд знаходиться сестра Ізабелла, саме вона їде з братом з Шарлевілю до Марселя на лікування, та йому стає все гірше... Рембо за день до смерті, в момент останнього просвітлення надиктовує коротку записку з проханням замовити квиток на пароплав і бажає плисти туди, в Ефіопію.10 листопада він, самотній і нікому не відомий,  помирає. 
   Море у вірші - це символ і почуттів, і примхливої життєвої долі, і поезії. Морські течії несуть ліричного героя невідомо куди, та він убачає в цьому таємний, ще не знаний смисл. Він сподівається на здійснення своїх не усвідомлених до кінця мрій. Реальний світ для ліричного героя є справжньою трагедією - тут немає простору для фантазій й польоту почуттів.
Герой віднайшов головне - себе, того, хто не зможе підкоритися законам прагматичної дійсності, бо визнає лише один закон - поетичного духу, фантазії та вільних почуттів.
Я до Європи мчусь, її калюж бажаю,
Де між холодних хвиль, у мряці запашній,
Засмучене дитя навшпинечках пускає,
Немов метелик той, хисткий кораблик свій.
Не можу більше я, сп'янілий весь від браги,
Пускатись по шляхах вантажних кораблів,
Ні гордо підіймати свої огні та стяги,
Ні впевнено плисти під поглядом мостів.  

Увага! Завдання  виконати в робочих зошитах, всі роботи після закінчення карантину будуть оцінені

27 квітня 2020 р. (виконати до 3 травня)


Контрольна робота
Традиції і новаторські зрушення в поезії середини – другої половини ХІХст. (В.Вітмен,Ш.Бодлер, П.Верлен, А.Рембо)
І рівень (3 б.)
Контрольна робота
Традиції і новаторські зрушення в поезії середини – другої половини ХІХст. (В.Вітмен,Ш.Бодлер, П.Верлен, А.Рембо)
І рівень (3 б.)
  1. До якої країни належить творчість Ш.Бодлера?:
       а) Англія;   б) Франція;   в) Америка.
   2. Назвіть автора збірки « Листя трави»?
а) В.Вітмен;  б) Ш.Бодлер;  в)П.Верлен.
  3.  Хто із французьких поетів є автором вірша  «П’яний корабель»?     
 а) А.Рембо;    б) Ш.Бодлер;  в)П.Верлен.
  4. Хто із французьких поетів-символістів називав себе « проклятим поетом»?
      а) А.Рембо;   б) Ш.Бодлер;   в)П.Верлен.
  5. Як називається художній напрям у літературі ХІХ-ХХ століть, який у перекладі з французької означає «сучасний, новий»  ?                      
А декаданс;   б) модернізм;   в) імпресіонізм.
6 Що таке верлібр?
а) стиль;   б) троп;  в) вільний вірш.
II рівень (5б.)
1.  Визначте тему збірки Вітмена « Листя трави».
2.Кого із французьких поетів ХІХ століття називали « королем поетів», « справжнім Богом », «апостолом сучасності»  й аморальною людиною, богохульником?
3. Який прийом покладений у назву збірки Бодлера « Квіти зла»?  
4. .Якою була реакція суспільства на публікацію збірки "Квіти зла"?
5.. Яка збірка стала вершиною імпресіоністської лірики Поля Верлена? 
III рівень (4б.) (одне завдання на вибір)
1.      Складіть ментальну карту за творчістю одного із поетів: Поль Верлен, Волт Вітмен, Шарль Бодлер, Артюр Рембо.
2.      Напишіть твір-роздум «Мої враження від поезії другої половини XIX століття» (6-8 речень)

 Увага!  В звязку з продовженням карантину відтерміновувати перевірку ваших робіт я більше не можу, тому прошу сфотографувати  всі ваші роботи в зошиті та відправити мені на пошту
lubov05051957@gmail.com.
 Велике прохання: зробіть це протягом трьох днів (адже . у мене ше 5 класів)


Комментариев нет:

Отправить комментарий